DJI از ظاهر جدید پایه عکاسی موبایل Osmo رونمایی به عمل آورد


DJI از ظاهر جدید پایه عکاسی موبایل Osmo رونمایی به عمل آورد

پایه عکاسی موبایل Osmo یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی برای دنیای عکاسی با موبایل محسوب می‌شود. از آنجا که دی جی آی این پایه را در اواخر سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار کرد، انتظار این را نداریم که مدل جدیدی از آن در CES 2017 رونمایی شود و کمپانی سازنده نیز با ارائه‌ی یک رنگ جدید، این فرضیه را تایید کرده است.

 

ساعاتی پیش کمپانی دی جی آی طرح ظاهری جدیدی را برای پایه عکاسی موبایل Osmo معرفی کرد. این مدل جدید دارای همان قابلیت‌ها و کارکرد مدل‌های مشکی‌رنگ است، با این تفاوت که این بار رنگ بدنه به حالت نقره‌ای درآمده و دکمه‌ها و عملگرهای سفیدرنگی نیز بر روی آن مشاهده می‌شوند. عرضه‌ی این پایه از اواخر ماه ژانویه آغاز خواهد شد و همه چیز مشابه همان مدلی است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود؛ از جمله قیمت ۲۹۹ دلاری آن.

در سوی دیگر، دی جی آی از حالت جدیدی تحت عنوان Studio Mode برای نرم افزار همراه پایه عکاسی موبایل Osmo رونمایی کرده است. قابلیت‌های این حالت به کاربران اجازه می‌دهد که تصویربرداری سلفی از طریق DJI Go را به سطح بالاتری ارتقا دهند و به امکاناتی نظیر تغییر رنگ پوست، تغییر توناژ رنگ تصاویر، صاف کردن ناهمواری‌ها و لاغرتر کردن یا کوچک کردن قسمت‌های مختلف صورت دسترسی داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.