10 تصویر برگزیده مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک تراولر 2017

مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک تراولر 2017

10 تصویر برتر از مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک تراولر 2017 (2017 National Geographic Traveler) توسط منتقدان انتخاب شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

اگر یک مجله باشد که بهترین تصاویر را سالانه از سراسر جهان جمع آوری می‌کند، آن نشنال جئوگرافیک است. مسابقات عکاسی معتبر این گروه، بهترین عکاسان را جذب خود می‌کند و دیدن عکس‌های خیره کننده آن‌ها، ارتباط شما با مادر طبیعتا را استحکام می‌بخشد. مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک تراولر 2017 نیز بدون تفاوت با سال‌های پیش برگزار شد.

ارسال تصاویر تا تاریخ 30 ژوئن ادامه داشت و برندگان نهایی نیز ماه آگوست معرفی خواهند شد. اما برای علاقه‌مندان به این رشته، ویرایشگران مجله Nat Geo ده مورد از بهترین عکس های مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک تراولر 2017 را انتخاب کرده و آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اند. در ادامه برخی از بهترین تصاویر بخش «طبیعت» این مسابقه را مشاهده خواهید کرد که برای دریافت جایزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ جایزه این مسابقه یک سفر 10 روزه برای دو تور مجمع الجاپور گالاپاگوس همراه با تیم نشنال جئوگرافیک است.

منتخبین مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک تراولر 2017
ادامه مطلب ...

خلق تصاویری حیرت انگیز از ماه با استفاده از تکنیک های عکاسی و فتوشاپ

به احتمال زیاد تاکنون تصاویری حیرت انگیز از ماه دیده و به این فکر کرده‌اید که چگونه تهیه شده‌اند. اکنون می‌توانید با مراحل ساخت یکی از آنها آشنا شوید.

عکاس و فتوشاپیست حرفه‌ای به نام Erik Johansson استاد خلق تصاویری است که هرکس با دیدنشان مات و مبهوت می‌شود. اخیرا وی آموزش رایگان تکنیک‌های این روش از عکاسی را شروع کرده است. اما این بار تصمیم گرفته تا از مراحل خلق یکی از شاهکارهای خود به نام Full moon service رونمایی کند.
ادامه مطلب ...